czwartek, 19 marca 2015

Magiczna noc

W dniu kiedy weszłam na stronę kreatywny kufer i zobaczyłam mapkę, jej kształt od razu pobudził moją wyobraźnię. Jej oczami ujrzałam tajemniczy kamień- Noc Kairu opleciony sznurkami sutaszu koloru nocy z poświatą delikatnego lawendowego fioletu- tak jak błyski w kamieniu. Tę inspirację postanowiłam przelać na papier. 

Co prawda obecny kształt różni się od pierwotnego planu ponieważ musiałam dostosować się do wymagań konkursowych.

W swojej pracy wykorzystałam tylko i wyłącznie kamienie Noc Kairu oraz koraliki Toho.
Noc Kairu- inaczej kamień czarnoksiężników czy kamień nocy. Jest przypadkowym tworem średniowiecznych alchemików, poszukujących receptury złota. Jest symbolem zgłębiania wiedzy. Chroni przed pomówieniami. Uspokaja, przynosi harmonię, szczęście. 
Przed pierwszym nałożeniem należy go oczyścić, aby usunąć negatywną energię. Kamień nocy wskazuje światełko w ciemności i pomaga sięgnąć gwiazd. 
Ze względu na swą magiczną moc mogą go nosić wszystkie znaki zodiaku:)

A oto efekt końcowy. Jak wam się podoba?



 Noc Kairu, koraliki Toho, zapięcie metalowe antyalergiczne
fot. Agnieszka Pietrzyk

2 komentarze: