poniedziałek, 30 marca 2015

"To wróżka, co wszystko czaruje" przez różowe okulary świat maluje:)

Różowy- kolor przewodni wyzwania Szufladowego "przez różowe okulary". Zobaczywszy to właśnie byłam w trakcie projektowania opaski na włoski dla mojej 5 miesięcznej wnusi- Misi.

Każda mała dziewczynka kocha wróżki, księżniczki i przebiera się za nie, kojarząc z nimi kolor głównie różowy, niekiedy niebieski. Gdy nasze małe księżniczki jeszcze same nie wiedzą jak się ubrać z pomocą biegnie każda Mamusia, ale również Tatusiowie uwielbiają ubierać swoje pociechy. Tak było u mnie, to mąż kupował pierwsze sukienki dla naszej malutkiej córeczki- szkoda, że już urosła i sama wyżywa się artystycznie.
Teraz na rynku są prześliczne ubranka i rodzice szaleją z zakupami. Ale niestety moja wnusia od urodzenia miała malutką główkę i synowa ma cały czas problem z dobraniem jakiś ozdobnych opasek na główkę naszej dziewczynki. A poza tym sama chciałam coś ręcznie zrobić dla niej. Tak o to narodził się pomysł na sutaszową różowo- kremową opaskę na gumeczce, aby wystarczyła na dłuższy czas.



 fot. Agnieszka Pietrzyk

Do opaski zastosowałam różowy i kremowy szurek sutaszu, plastikowe perłowe koraliki, koraliki Toho i różową gumeczkę oraz do podklejenia alkantare, aby opaska nie budziła się od włosków i była miła w dotyku.


Opaskę mojej wnusi zgłaszam do wyzwania 

1 komentarz: