poniedziałek, 21 marca 2016

Wiosenny Powiew

"Wiosna, wiosna wiosna cieplejszy wieje wiatr..."- tak śpiewali Skaldowie, "Wiosno! Ach to ty"- Marek Grechuta. 
A ja? Cóż- nowa siła, nowa energia, jak każdej wiosny. Dopiero skończyłam wyzwanie z Royal Stone, a już kolejna nowość i nowy wzór kolczyków nazwany przeze mnie "Wiosenny Powiew". 

Tym razem kolczyki w kolorystyce świeżej zieleni ( jak młode liście roślin), ciepłej słonecznej żółci ( Słońce wszak coraz cieplej otula nas swoimi promieniami). Oprócz tego fantastyczne szkło weneckie mieniące się złotym i zielonym blaskiem, tak modna w tym sezonie błyszcząca taśma cyrkoniowa oraz szkło kryształowe. Jest również mała niespodzianka w postaci wesołych chwostów radośnie poruszających się z każdym ruchem głowy. Przy pracy nad tymi kolczykami na prośbę koleżanek mojej synowej zainspirowałam się kolczykami wykonanymi przez Panią Sylwię Zak



Szkło weneckie, koraliki Toho, taśma cyrkoniowa, oraz chwosty całość podszyta alkantarą 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz