niedziela, 20 marca 2016

Podwodny świat- kolczyki podwodnej księżniczki- "Syrenki Arielki"

Dawno nie brałam udziału w żadnym konkursie biżuteryjnym. Tworzenie biżuterii jest to moje hobby nie formą zarobkowania. Do wzięcia udziału namówiła mnie moja córka Agnieszka. 
Inspiracja "Podwodny Świat" spodobała mi się bardzo i mocno zadziałała na moją wyobraźnię, a jednocześnie przypomniała czasy mojej młodości, kiedy sama nurkowałam i oglądałam ten bajkowy kolorowy świat. Postanowiłam stworzyć namiastkę tej bajki- kolczyki dla księżniczki Arielki- wszystkim znanej syrenki z Disney'owskich bajek.
W podwodnych głębinach znajdują się niezliczone bogactwa mniej lub bardziej odkryte, złoto, diamenty, bursztyny oraz przepiękne muszle, a w nich zamknięte perły. Dlatego w swojej pracy wykorzystałam: naturalne muszle, drobne złociste koraliki toho 15mm (bursztyny), naturalne perły w różnych wielkościach, jedwab shibori, który połyskuje naśladuje fale morskie. Jako spokojną toń morza mają symbolizować niebieskie kamyki "kocie oko". Których odblaski kojarzą się z widokiem morza w leni wieczór przy ostatnich promieniach zachodzącego słońca. 
Mam nadzieję, że swoją pracą oddałam w pełni temat i podziałałam również na Waszą wyobraźnię. 




shibori, perły słodkowodne, naturalne muszle, łezka i kropla fasetowana kocie oko niebieskie, agat brazylijski niebieski, toho, srebrne bigle, alkantara.  
zdjęcie wykonane przez Agnieszka Pietrzyk


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz